خانهاجتماعینخستین همایش سراسری بانوان فعال اقتصادی ترکمن

نخستین همایش سراسری بانوان فعال اقتصادی ترکمن

نخستین همایش سراسری بانوان فعال اقتصادی ترکمن

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن،

اولین گردهمایی بانوان فعال اقتصادی ترکمن با حضور بانوان کارآفرین، تولیدکننده و فعالین اقتصادی از سراسر کشور توسط اتاق مشترک بازرگانی ایران – ترکمنستان و با همکاری کانون زنان بازرگان ایران روز سه‌شنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران در شهر تهران برگزار شد.

مسعود قره‌جه عضو هیات مدیره و رئیس کمسیون دارایی، آموزش و روابط بین‌الملل اتاق مشترک بازرگانی ایران ترکمنستان ضمن خوشآمدگویی به مهمانان این همایش با بیان اهمیت حضور بانوان در پویایی هر بیشتر اقتصاد کشور و مشارکت این قشر در جهت تولید ملی و اعتلای نام ایران اسلامی را خواستار شد.

مهمان و سخنران ویژه این همایش دکتر سیده فاطمه مقیمی از بانوان کارآفرین و موفق کشور، رییس کانون زنان بازرگان ایران و رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران – گرجستان با بیان موضوع  توانمندسازی و خودباوری بانوان کشور و بیان تجربیات موفق و سازنده ملی و بین‌المللی فعالین اقتصادی بانوان، برگزاری چنین همایش‌هایی را برای تبادل تجربیات و آشنایی هر چه بیشتر با حوزه‌های کاری و بازارهای منطقه برای این قشر را مفید دانست و خواستار تداوم همایش‌های تخصصی با موضوعات بین‌المللی بودند.

 

همراه توماج، دبیر اجرایی این همایش هدف از برگزاری این همایش را عمل به بیانات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت هر چه بیشتر بانوان ترکمن در راستای شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” دانست که ضمن شناسایی و معرفی هر چه بهتر این بانوان موجبات حمایت هر چه تمام‌تر این فعالین و قدردانی از سرمایه‌های اجتماعی این قشر دانست.
وی ادامه داد: از دیگر اهداف این نشست برگزاری آموزش‌های تخصصی در حوزه‌های بازاریابی و توسعه کسب وکار و نیز آشنایی هر چه بیشتر با انواع بازارهای مالی موازی و لزوم توسعه فردی است.

دیگر سخنران این همایش منتظری مدیر معاملات آتی شرکت کارگزاری پویان با موضوع سرمایه‌گذاری در حوزه طلا در بازار بورس و عوامل موثر بر کاهش و رشد طلا را ارائه دادند که با استقبال بالای مهمانان روبرو شد.

در پایان این همایش رمضان بهرامی رئیس اتاق مشترک ایران – ترکمنستان در طی پیامی با ابراز خرسندی از برگزاری چنین همایش‌هایی از تشکیل اولین کارگروه تخصصی بانوان در اتاق مشترک ایران – ترکمنستان و عضویت افتخاری بانوان فعال اقتصادی حاضر در این همایش را اعلام کرده و از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی کنگره‌های بانوان خبر داد تا چنین نشست‌هایی را بصورت مستمر و قوی برگزار نماییم.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب

خروج از نسخه موبایل