شنبه, شهریور ۱۷, ۱۴۰۳
spot_img
خانهاجتماعیدر سوگ یار سفر کرده، آنامحمد بیات

در سوگ یار سفر کرده، آنامحمد بیات

در سوگ یار سفر کرده، آنامحمد بیات

با اندوهی عمیق، درگذشت یار دیرین و خبرنگار جسور و شجاع ترکمن صحرا، آنامحمد بیات را به جامعه فرهیخته و مردم شریف ترکمن تسلیت عرض می‌نماییم.

بیات، راوی صادق دردها و رنج‌های مردمان ترکمن بود. قلم او همواره در خدمت حقیقت و عدالت بود و با شجاعت تمام، صدای محرومان و مظلومان را به گوش جهانیان می‌رساند.

تعهد او به زادگاهش، ترکمن صحرا، مثال‌زدنی بود. او با تمام وجود برای حفظ فرهنگ و هویت ترکمن تلاش می‌کرد و همواره دغدغه‌های این مردم را در نوشته‌های خود منعکس می‌کرد.

ما در طول فعالیت ۲۳ ساله سایت دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن، افتخار همکاری با یار دلسوز و رفیق شفیقی چون آنامحمد بیات را داشتیم.

بیات از همان ابتدای تاسیس سایت، با قلم توانا و تعهد بی‌نظیر خود، به جمع نویسندگان ما پیوست و در طول این سال‌ها مقالات و گزارش‌های متعددی را برای سایت به رشته تحریر درآورد.

نوشته‌های او همواره حاوی نکات ارزشمند و تحلیل‌های عمیق بود و به دلیل صراحت و شجاعت او در بیان حقایق، مورد استقبال فراوان خوانندگان قرار می‌گرفت.

بیات نه تنها یک همکار ارزشمند بود، بلکه رفیقی دلسوز و غمخوار نیز بود. او همواره با صبر و حوصله، راهنمایی و یاری‌گر ما بود و در غم و شادی ما شریک بود.

ما خاطرات بسیار زیادی با او داریم که هرگز از یادمان نخواهد رفت.

درگذشت این یار سفر کرده، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ما و همه کسانی است که او را می‌شناختند.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

محمدامین قرنجیک

موسس و مدیر سایت دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن

TurkmenStudents.com

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب